Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
AKTIVITET. Lav små vug med hænderne på brystet, i stede for at sætte hænderne i jorden. Det gør dig mere smidig end traditionelt stræk.
Foto: PER MUNCH

AKTIVITET. Lav små vug med hænderne på brystet, i stede for at sætte hænderne i jorden. Det gør dig mere smidig end traditionelt stræk.

Fitness
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Smidig: Glem, hvad du ved om stræk

Sydafrikansk topunderviser siger nej til passive stræk og ja til mere bevægelighed.

Fitness
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Hvis du er løber, har du sikkert lavet ’runner’s stretch’, hvor man knæler i hækkeløberposition og lægger overkroppen frem mod sin forreste hæl, mens man støtter med hænderne på begge sider af knæet.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden