0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Her er fem gode grunde til at træne med pulsur

Pulsuret hjælper dig til at belaste 'motoren' rigtigt.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Løb
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Løb
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Et pulsur giver mulighed for at træne mere effektivt, så man får mest muligt ud af den tid, man har løbeskoene på. Pulsuret er motionistens svar på omdrejningstælleren, så man kan altså holde øje med, hvor hårdt 'motoren', hjerte og åndedræt, arbejder.

»Nogle motionister træner alt for let og kan snakke hele vejen rundt om Søerne. Andre begyndere træner for hårdt, fordi de slet ikke er vant til at mærke deres krop. Med et pulsur kan du blive mere effektiv«.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere