0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Maratontræning 3: Nu er der 20 uger til Copenhagen Marathon

Her er årets første fire uger, så du kan være klar 20. maj 2012.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
PER FOLKVER
Foto: PER FOLKVER
Løb
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Løb
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

1. træningsgang

50 min. bakkefartleg. Varm op i 5-8 minutter. Dernæst bruger du 30 minutter til fartleg,, hvor du løber og leger i forskellige former for tempo. Du øger tempoet på vej opad bakkerne, mens der løbes langsomt i pauserne, så pulsen falder. Slut med afjogning (langsomt løb).

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere