Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Per Folkver
Foto: Per Folkver
challengenyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

En jernmand er 38 år, veluddannet og vild med Facebook

Challenge Copenhagens typiske deltager er højtuddannet og elsker at kommunikere

challengenyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Challenge Copenhagen, triatlonstævnet, der fik sin ilddåb 15. august med en lang triatlon i København, blev en stor succes ikke mindst på grund af sin effektive brug af sociale medier, især Facebook. Hvilket tiltaler den veluddannede målgruppe – og sponsorerne.

Fra første færd var arrangørerne bag Challenge Copenhagen klar med en Facebook-side og en social kontaktflade til deres brugere.

Brugen af sociale medier bakkes også op af Sport Event Denmark, der støtter Københavns første lange triatlon.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden