0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Spis 10 minutter af din jernmands-tid med 'carboloading'

Spis halvanden pose havregryn om dagen, råder rutinerede Torbjørn Sindballe.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
PER FOLKVER
Foto: PER FOLKVER

FORSKUD. Spis kulhydrater i dagene op til Ironman, så du har noget at tære på.

Triatlon
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Triatlon
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Er du en af de 2.500 atleter, der på søndag skal svømme, cykle og løbe dig til en titel som jernmand på søndag, er du forhåbentlig helt klar.

For træningsmæssigt er der ikke meget at stille op for at forbedre tiden godt en uge før KMD Ironman Copenhagen.

Men er du omhyggelig med kosten, vil du kunne skære mange minutter af sluttiden på selve race-day. Sådan lyder det fra tidligere professionel triatlet og verdensmester Torbjørn Sindballe, der midt i august udgiver ’Tri – den ultimative træningsbog’ på Gyldendal.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere