Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Skriv: Er det i orden, at reklamer provokerer med bryster og dumme blondiner?

De kreative virkemidler er mange, når der skal skabes opmærksomhed.

Skriv
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Humor, provokerende udsagn og stereotyper bliver brugt flittigt, når firmaer skal have deres budskaber igennem - eller blot skabe lidt opmærksomhed.

Kampagnetilbud: Prøv 1, 2 eller 3 måneder for 299,-

Lige nu kan du i bestille et abonnement, der passer til dine læservaner til en særlig pris.

Læs mere

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden