Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
 FINN FRANDSEN
Foto: FINN FRANDSEN

AV. Vil du undgå at skulle på briksen for at få blødt de ømme muskler op, så kan træning med en elastik nogle få minutter om ugen hjælpe dig godt på vej.

Sundhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Seks minutters træning hjælper dig af med nakkesmerterne

Et minimum af træning med elastikker kan eliminere skulder- og nakkesmerter, viser ny forskning.

Sundhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

To minutters træning tre gange om ugen. Mere skal der ikke til for at mindske de smerter i nakken og skuldrene, som hele 80 procent af kontoransatte døjer med.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden