Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
 JOACHIM ADRIAN
Foto: JOACHIM ADRIAN

Forebyggende. Sundhedsstyrelsen anbefaler at spise fisk 200-300 g fisk om ugen. Særligt fede fisk er rige på D-vitamin.

Sundhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

100 enige eksperter: Spis mere selen og D-vitamin

Fedtspisning handler om kvalitet - ikke kvantitet, lyder nye anbefalinger.

Sundhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Hvilken type fedt og hvilken slags kulhydrater, du spiser, er vigtigere, end hvor meget fedt du spiser.

ritzau

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden