Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Jens Hartmann Schmidt
Foto: Jens Hartmann Schmidt

Vi er drevet af vores impulser, når vi køber dagligvarer. Derfor har indretningen af butikken en stor betydning for, hvad vi putter i kurven. Nettos direktør Michael Løve fortæller om øget salg af frugt og grønt efter ny indretning.

Sundhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Ombyggede Netto-butikker får kunder til at ændre indkøb på en måde, direktøren aldrig har set før

Ombyggede butikker ansporer forbrugerne til at fylde mere frugt og grønt i indkøbskurven. Sådan er Nettos egne erfaringer med nyt koncept. Glædeligt, mener kostvaneforsker, der opfordrer detailkæden til at gå skridtet videre.

Sundhed
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der ryger ekstra bananer, broccoli og bælgfrugter i indkøbskurven, når forbrugerne handler i de omkring 50 Netto-butikker, der er indrettet med kædens nye koncept, som blandt andet omfatter en større frugt- og grøntafdeling, hvor stille musik fylder øregangene, og varerne bliver præsenteret under blødt lys fra hængelamper, mens et klimaanlæg sørger for kølig temperatur og frisk luft.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden