Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
ERNST TOBISCH
Foto: ERNST TOBISCH

Lægøvelse (hælløft). Fodbalderne placeres på kanten af et trappetrin. Kroppen skiftevis løftes og sænkes ved en bevægelse i ankelleddet. Knæene skal holdes næsten strakte under hele bevægelsen. Træn eventuelt med et ben ad gangen.

Klarlunds brevkasse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Klarlunds brevkasse: Du behøver ikke gå i træningscenter

En læser vil vide hvordan man bedst styrketræner derhjemme.

Klarlunds brevkasse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

For nylig skrev du indledningsvis i din klumme, at det er alle dem, der ikke har brug for det, der går i fitnesscenter. Jeg er en mand på 74 år, som efter et længere sygdomsforløb gerne vil genvinde kræfterne. Jeg føler mig ikke hjemme i et fitnesscenter. Har du en ide til, hvordan jeg kan styrketræne uden at bruge maskinerne nede i centeret?

Svar:

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden