Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Jonas Pryner Andersen (arkiv)
Foto: Jonas Pryner Andersen (arkiv)

Træning. Det er veldokumenteret, at fysisk træning nedsætter risikoen for blodpropper.

Klarlunds brevkasse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Klarlunds brevkasse: »Lykkerusen udebliver efter min træning«

En læser forstår ikke, hvorfor han aldrig har oplevet lykkerus efter træning.

Klarlunds brevkasse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg er 68 år, 194 cm, 90 kg, ikkeryger og har et fint blodtryk (vist noget med 130/80). Jeg går i motionscentret en, måske to gange om ugen, hvor jeg starter med 5 minutter på cyklen med middel belastning, hvor pulsen kommer op på mellem 150-165, og derefter 5 minutter i romaskinen, og så slutter jeg af med 20 gange i alle maskiner.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden