Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
 JACOB EHRBAHN
Foto: JACOB EHRBAHN

Kurtip. Kombiner styrketræning og konditionstræning, råder Bente Klarlund en læser der gerne vil tabe sig uden at miste muskelmasse.

Klarlunds brevkasse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Klarlund: Sådan kan du tabe dig og opbygge muskler på samme tid

Kan man opbygge muskler og samtidigt tabe sig, eller er de to ting modstridende, vil en læser vide.

Klarlunds brevkasse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

LÆS ARTIKEL

Jeg har læst på nettet, at utrænede godt kan tabe sig og tage muskler på samtidig. Er det rigtigt, og hvornår holder man op med at være utrænet i den forstand?

Over hvor lang tid skal man se kalorieunderskud/-overskud i kroppen? Kan man godt være i kalorieunderskud med f.eks. 500 kalorier 5 dage om ugen og tabe sig, og så være i kalorieoverskud med 300 kcal i de to dage, hvor man vægttræner? Og vil det opveje de modsatrettede målsætninger?

Giver det bedst fedtforbrænding at løbe før, efter eller uafhængigt af vægttræning?

Håber du kan give input til den mest effektive træning i forhold til kalorieindtag.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden