0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

FAKTA: Så længe har borgerne ventet på 1813

Region Hovedstaden har stadig store problemer med at holde ventetiden nede, når borgere ringer 1813.

Sygdom
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Det går den helt forkerte vej med ventetiden for borgere, der ringer til den nye akuttelefon i Region Hovedstaden. Et nyt notat viser, at ventetiderne var stigende i uge 5.

Regionens målsætning med akuttelefonen er, at 90 procent af borgerne skal igennem til en sygeplejerske inden for tre minutter.

Få her et overblik over udviklingen i den maksimale ventetid og den gennemsnitlige ventetid, borgerne har haft de enkelte uger siden årsskiftet, når de har ringet 1813:

ritzau

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere

Læs mere