0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

'Lara Croft Go'

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
PR
Foto: PR
Test
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Test
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Thomas Vigild: I det seneste store konsolspil med Lara Croft var hun gjort mere menneskelig, dødelig og sårbar. Det image er dog fejet af bordet i denne udgave kaldet ’Go’, og tilbage er Lara Crofts oprindelige 1996-look, komplet med hestehale, stram top, korte bukser og pistoler på sidelårene. Lara styres nu som et turbaseret strategispil, hvor udfordringer som kløfter, slanger og skarpslebne dødsmaskiner skal overvindes ved lutter snuhed og omtanke – aldrig hurtighed.

Og det virker. Et ryk ad gangen flytter man Lara rundt i udforskningen af stereotypiske ruiner i en stærkt minimalistisk jungleverden og nyder, hvordan spillets stramme dogmer skaber et fokuseret, frisk og stilrent spil fra start til slut. Spillet er dog ikke særlig langt, prisen taget i betragtning, men udfordringerne inviterer til fælles gådeløsning i sofaen.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce