0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

F-Group ændrer kritiseret skiltning

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Borberg Thomas
Foto: Borberg Thomas
Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Fona, Fredgaard og Electric City, ændrer skiltningen i butikkerne. De er blevet kritiseret for at reklamere med kunstigt høje førpriser under udsalget.

»Vi har nu rettet de fejl, som blev påvist i tv-udsendelsen Kontant og i B.T. Der var tale om menneskelige fejl. Hovedparten af priserne var og er fuldt korrekte«, siger administrerende direktør Michael Kjær, F-Group.

Han garantere overfor Ritzau, at lignende fejl ikke vil opstå igen.

Mistænkelige besparelser
Forbrugerombudsmanden bad i går F-Group, der ejer de tre elektronikkæder, inden månedens udgang dokumentere, at gruppens butikker ikke reklamerer med fiktive besparelser på de aktuelle udsalgsskilte.

Han mistænker butikkerne for at love store besparelser, selv om priserne i mange tilfælde er de samme før som under udsalget.

Falsk skiltning er et brud på markedsføringsloven og kan ende med bøde.

Politiken.dk

Få Politiken leveret alle julehelligdagene

Få Politiken leveret hver søndag i en måned + alle julehelligdagene. Du får 8 aviser for 99 kr.

Kom i gang med det samme

Annonce

Annonce