0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Hver tredje elev: De voksne gør for lidt, når børn mobbes i skolen

Elever føler sig alene med mobning, viser ny rapport. Skolernes mobbestrategier er ofte ren symbolik.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
THOMAS BORBERG (arkivfoto)
Foto: THOMAS BORBERG (arkivfoto)

Mobning. En af grundene til, at lærerne ikke handler på mobning, er, at læreren ofte bagatelliserer og misforstår det, som eleven oplever som mobning