Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

    Alt om FV19


Toget fra ulykken holder afdækket i Nyborg efter togulykke på Storebæltsbroen. Otte personer blev dræbt og 16 er kommet til skade i togulykken, hvor et passagertog blev ramt af dele fra et godstog på Storebæltsbroen.. (Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix)
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Toget fra ulykken holder afdækket i Nyborg efter togulykke på Storebæltsbroen. Otte personer blev dræbt og 16 er kommet til skade i togulykken, hvor et passagertog blev ramt af dele fra et godstog på Storebæltsbroen.. (Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix)

Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Mange om ansvaret. Men noget gik helt galt den dag på Storebæltsbroen

Havarikommissionen skal undersøge mange aktører efter den store togulykke. Er reglerne skrappe nok? Og hvorfor virkede den ene vindmåler på broen ikke?

Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er kontrol med kontrol på, når passager- og godstog hver dag skal passere hinanden på det danske jernbanenet. En række myndigheder har hver deres ansvar for sikkerheden, men efter onsdagens store dødsulykke på Storebæltsbroen – en ulykke der ikke burde kunne ske – er spørgsmålet alligevel, om kontrollen er tilstrækkelig.

Opret en profil, og få fri adgang til Politiken under valgkampen

Alle skal have mulighed for at træffe et oplyst valg, så derfor giver vi fri adgang til alle under hele valgkampen.

Opret profil

Annonce

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden