0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Uden filter: Jeg skylder at sige, at M3 eller M4 har fire og tyve kroner til gode – det lykkedes mig aldrig at finde det sted, hvor jeg kunne købe en enkeltbillet

Bettina Heltberg har prøvekørt den nye Cityring i København og er overrasket over, at der ikke er flere passagerer.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Hartmann Schmidt
Arkivfoto: Jens Hartmann Schmidt

Metroens nye linje er unødvendig, mener Bettina Heltberg: »London – rædsomt, men nødvendigt. Paris – ligeså. Dårlig luft, trængsel. Det er storbyer med et behov, København er en lilleby uden«, skriver hun.

Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Nu har jeg prøvet den, den nye M3 eller M4, og det gør jo altid ens betragtninger en anelse mere relevante?

Jeg tog metroen fra Trianglen til Kgs. Nytorv og forsøgte at tage tid på rejsen.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce