0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

De hjælpsomme uddør: »Hallo! Det er en idiot, der ringer til jer«

Alle de mareridt, Bettina Heltberg har, handler om it. Og hun kan ikke være den eneste, som har det sådan, skriver hun: Men at stoppe udviklingen og bede om personlig kontakt er omsonst. Og de hjælpsomme uddør.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Den offentlige digitalisering af Danmark siden 1990’ernes begyndelse har ifølge Gyldendals leksikon Den Store Danske sigtet mod at »modernisere danskernes velfærd« og effektivisere den offentlige sektor. Sic! (således).

Kan man modernisere velfærd? Man kan vel forbedre den eller forringe den. Min påstand er, at den er blevet forringet.

»Hallo! Det er en idiot, der ringer til jer«.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden