0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Eksperter: Rema 1000's nye app læner sig op af Wolt og Nemlig.com og er lige så problematisk

Rema 1000 vil have kunderne til at købe ind for hinanden på en idealistisk platform for hjælpsomhed. Men det kan bane vejen for et nyt ureguleret platformsarbejdsmarked for migranter, advarer eksperter. Og udviklingen er angiveligt allerede i gang.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Louise Herrche Serup
Foto: Louise Herrche Serup
Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Danmark
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Måske har du også tænkt tanken om at tilbyde at købe ind for din fortravlede nabo eller dårligt gående genbo, når du nu alligevel var ude at handle.

Det er den form for hjælpsomhed, supermarkedskæden Rema 1000 forsøger at sætte i system med portalen Vigo.dk, der efter en forsigtig start for alvor har fået fat i kunderne under coronapandemien.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce