0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Fagforeninger: S-SF plan om 12 minutter var markedsføring

Forslag om at alle skal arbejde mere, var mere markedsføring end konkret politik, siger fagforeningsformænd.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Joachim Adrian
Foto: Joachim Adrian
Politik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Politik
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der lå mere markedsføring end konkret politik bag det politiske slagnummer, da Socialdemokraterne og SF i foråret præsenterede planen Fair Løsning med en storstilet kampagne om, at hver dansker ved dagligt at arbejde 12 minutter mere kan være med til at løse landets økonomiske problemer.

Det udtaler toneangivende fagforeningsformænd, som i et indlæg i Berlingske Tidende tirsdag nedtoner de 12 minutter som løsningsmodel for at hente i alt 15 milliarder kroner til samfundet.

LÆS ARTIKEL

ritzau

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Madsen & Magten