0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Skoler bruger 420 millioner på ren reklame

Socialdemokraterne og SF vil begrænse reklamebudgetterne på landets ungdomsuddannelser.

Uddannelse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Reklamer i den lokale biograf, store plakater på bybusser og reklamefilm i regionalt tv.

Sådan brugte danske uddannelsesinstitutioner - eksklusive universiteterne - sidste år 428,4 millioner kroner på markedsføring, og det er ifølge S og SF alt for mange penge, skriver Jyllands-Posten.

»Pengene bør bruges mere fornuftigt, eksempelvis på undervisningsmaterialer og undervisning«, siger Nanna Westerby, uddannelsesordfører for SF, til Jyllands-Posten.

ritzau

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere