0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Pædagog i Rosenhaven: Vi er nødt til at prioritere. Hvem har brug for det?

I Børnehuset Rosenhaven er de ressourcestærke børn i overtal, men personalet efterlyser flere hænder og må af og til prioritere at bruge tiden på de svagest stillede børn.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Travlhed. Morten Brix Daugberg (tv.) savner flere kolleger til at tage ordentligt hånd om børnenes forskelle, og nogle dage har han alt for travlt. , og ikke bare »vilkårlige hænder udefra«. Foto: Ivan Riordan Boll

Uddannelse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Uddannelse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»Han hedder Nimbus. Men i sidste uge hed han Charlie. Han kan godt lide at skifte navn, så han gør det hele tiden«, fortæller 5-årige Olivia om sin sidekammerat ved klippeklister-bordet.

Nimbus kigger op med grønne tusch-streger på kinden.

»Ja. Det er Olivia, der har gjort, så jeg har tusch i hovedet«, siger han.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts