Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Katinka Hustad
Foto: Katinka Hustad

Formålet med folkeskolereformen var blandt andet, at folkeskolen skal udfordre alle elever, så de bliver så dygtige, de kan. Ny rapport viser, at målene langtfra er indfriet endnu, især ikke fagligt.​

Uddannelse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Formand for Skolelederforeningen: »Jeg synes, vi er for hårde ved os selv, når vi siger, at det ikke lykkes«

Slutevaluering af folkeskolereformen viser, at der ikke er faglig fremgang. Der kan dog være mange usikkerheder i sådanne resultater, mener Claus Hjortdal, formanden for Skolelederforeningen.

Uddannelse
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

»Med de forudsætninger og al den uro, der har været, må vi sige, at status quo faktisk er et fornuftigt resultat«.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden