Sætter du handlinger bag dine ord?
Det er blevet nemmere end nogensinde før at have en holdning. Sociale medier har givet Gud og hvermand en kæmpe megafon, så enhver på få sekunder kan sørge for, at hele verden ved, hvad de står for.
Denne mulighed til at mene noget udnytter både privatpersoner og virksomheder i høj grad, men hvad gør de egentlig? For mens det er nemt at have en holdning til tidens store problemer – klima, ulighed, mangfoldighed osv. – kræver det virkelige ofre rent faktisk at gøre noget ved dem.
Nu har du muligheden for at teste dig selv og din dedikation til din mærkesag og finde ud af, om du sætter handling bag dine ord med samme tårevædede frustration som Greta Thunberg, eller om det i virkeligheden mere handler om at brande dig selv end at forandre verden.
Tag personlighedstesten, og se, hvilket holdningsmenneske (eller virksomhed) du ligner mest – og deltag samtidig i konkurrencen om en iPad Pro eller 10.000 kr. til en valgfri velgørenhedsorganisation.