0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Der er ikke nok kød på ARoS' nye udstilling

Der er fart på farverne, men ikke meget indhold i to udstillinger på ARoS, heller ikke selv om museet forsøger at fremstille det anderledes.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Lilicoptére. Ifølge ARoS symboliserer Joana Vasconcelos’ ’Lilicoptère’ fra 2012 Marie Antoinette, der, temmelig absurd, skal ses som billede på ligestilling. Foto: Luís Vasconcelos, courtesy Unidade Infinita Projectos, og Anders Sune Berg

Kunstanmeldelser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kunstanmeldelser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det er ellers efterhånden et par år siden, at tivoliseringen af diverse museer var til debat, men nu kan ARoS meget vel lægge op til en ny omgang af samme diskussion.

Buzzordene fra museets side er ’interaktion’, ’socialt samspil’ og ’deltagelse’, hvilket der ikke er noget som helst galt med. Det er resultaterne af disse anstrengelser fra alles side, som jeg ikke synes fører nogen vegne hen.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce