Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen

Lakserytteren. Rasmus Kolbe samarbejder med eksempelvis SAS eller Coca-Cola, som han laver kampagner for på Snapchat til sine mange følgere. Han overvejer stadig, om musical.ly også skal være et sted, hvor han laver reklamer.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Unge og børn tjener gode penge på sociale medier

På det sociale medie musical. ly, hvor brugerne er fra 9 år og op, kan en 14-årig fyr fra København få penge på at markedsføre apps til sine fans.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

De har deres egen betegnelse, i hvert fald på engelsk: influencers.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden