0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Plusbutikken i Vestergade lukker

Få svar på alle dine spørgsmål om lukningen af Plusbutikken her.

Hvorfor lukker I Plusbutikken?

Plusbutikken i Vestergade blev åbnet som et supplement til Plus’ webshop i 2010. I de sidste par år har butikkens økonomi været udfordret på grund af metrobyggeri, ombygninger i Vestergade og endelig det seneste års nedlukning og stærk begrænsede adgang for kunder grundet corona. Dertil kommer de strukturelle ændringer og detailhandlens ændrede vilkår med øget forbrug online.

De ændrede forbrugsmønstre kan vi også se hos Politikens abonnenter, og i samme periode har vi oplevet en flot vækst i Plus’ webshop og i interessen for Plus arrangementer og tilbud hos samarbejdspartnere. Den udvikling sætter vi nu endnu mere kul og fokus på. Vi flytter altså fokus fra fysisk detailhandel til de online forbrugsmønstre, vi kan se dominerer hos vores kunder. Butikken lukker 31. marts 2021.

Jeg har julegaver, som jeg stadig ikke har fået byttet på grund af nedlukning – kan de byttes?

Ja – vi bytter frem til 31. marts. Eller længere hvis nedlukningen fortsætter. Du skal blot henvende dig i butikken, når corona-nedlukningen ophæves.

Jeg har et tilgodebevis som jeg stadig ikke har fået brugt – kan det benyttes i webshoppen?

Du kan bruge dit tilgodebevis i Plusbutikken til den lukker den 31. marts 2021. Når du ikke at få det brugt, kan vores Kundecenter hjælp med at konvertere det til et værdibevis, som du kan benytte i Plus’ webshop.

Hvad gør man med reklamationer eller returvarer efter Plusbutikken er lukket?

Returvarer sendes til Politiken, Rådhuspladsen 37, 1785 Kbh V. Att: Politikens Kundecenter.

Afhængig af årsagen til returnering sender vi herefter dine penge retur, en ny størrelse, en anden farve eller hjælper dig med den udfordring, du måtte stå overfor. Du kan læse mere her om bl.a. returregler, og du finder fortrydelsesformularen her.

Er der andre dele af Politiken Plus der lukker?

Nej. Politiken Plus fortsætter på alle de øvrige områder, der giver dit abonnement merværdi. Vi vil videreudvikle webshoppen, og så snart kulturlivet åbner op igen, står vi klar med teateroplevelser, koncerter, museumstilbud og rigtig mange andre dejlige oplevelser, der gør dit abonnement på Politiken endnu mere attraktivt. Ligeledes vil vores samarbejde med særlig Plus-rabat til andre webshops, der udbyder bæredygtige og klimavenlige produkter, være et fast tilbud til dig som abonnent fremover.

Hvor kan jeg nu holde mig orienteret om de varer der tilbydes i Politiken Plus?

Hvis du ikke allerede er tilmeldt Politiken Plus nyhedsbrevet, anbefaler vi, at du gør det her. Du kan også altid følge med på Plus’ hjemmeside.

Hvis jeg køber en vare online og ikke vil beholde den, hvad skal jeg så gøre?

Hvis du er i tvivl om, hvilke regler der gælder, når du handler i vores webshop, kan du læse om handelsbetingelserne her.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg har andre spørgsmål?

Du kan altid få hjælp i vores Kundecenter. Læs mere her. Du kan også ringe mandag – fredag kl. 09-16 på tlf. 7015 8515. Eller sende en e-mail til plus@pol.dk.

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts