0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Perhaps the best ... calls for a Carlsberg

Carlsberg in a major re-launch

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
 THOMAS BORBERG
Foto: THOMAS BORBERG
News in English_
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
News in English_
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

One of the world’s best-known Danish slogans is being retired as one of Denmark’s best-known brands undergoes a major re-launch to boost its sales and put the same beer in entirely different bottles.

Thought up by Saatchi and Saatchi in 1973, the slogan ‘Probably the best beer in the world’ has pervaded the Danish brewer Carlsberg’s marketing operations ever since.

Edited by Julian Isherwood

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere