0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Forsikringsselskaber forskelsbehandler kunderne

Ringer man selv til forsikringsselskabet, kan man få en lavere pris med det samme. Andre må vente op til et år.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
JENS DRESLING
Foto: JENS DRESLING

Kunderne kan man fordel ringe til forsikringsselskabet for at høre, om bilforsikringen er blevet billigere - ellers får de måske først glæde af det om et stykke tid. Her vurderer en taksator fra Topdanmark en skadet bil.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det er en god nyhed, når forsikringsselskabet sætter prisen ned.

Men mange kunder må vente op til et år med at få besparelsen, selv om de faktisk kunne opnå den med det samme. Hvis de altså selv ringer til selskabet og spørger.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere