0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

A-kasse vil fange medlemmer med lydbrochurer

Selvstændige har ikke tid til at læse brochurer for at beslutte, om de vil melde sig i a-kasse. DANA tager konsekvensen og udkommer nu med lydbrochure.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

De selvstændiges a-kasse, DANA, går nye veje for at få medlemstallet til at stige, og derfor udgiver a-kassen nu en lydbrochure.

Udspillet kommer, efter en analyse har vist, at selvstændige har en travl hverdag, hvor gennemlæsning af brochurer og blade fra a-kasser ikke står øverst på listen over hverken daglige eller ugentlige gøremål.

Kan afspilles på cd i bilen
Analysen konkluderer faktisk, at de selvstændige stort set er immune over for skriftlig kommunikation, og da gruppen ikke sjældent sætter sig i en bil i løbet af deres arbejdsdag, lå idéen om en lydbrochure lige for.

Lyden er indspillet på en cd, der er lige til at sætte i bilens anlæg, og DANA har høje forventninger til projektet, for blandt andet i USA er lydmarkedsføring vokset eksplosivt de seneste år.

DANA så dagens lys for 28 år siden og har i dag har 38.000 medlemmer.

/ritzau/

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere