0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

SAS på vej med ny Europa-satsning

SAS er på vej med ny offensiv i Europa. Ny prisstruktur og bedre service skal kapre kunder fra konkurrenterne og følge op på successen med lave one-way-priser.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

SAS er på vej med en opfølgning på den succesrige Europa-satsning, som blev indledt for et halvt år siden, hvor SAS for alvor tog kampen op med lavprisselskaberne, og som det første store netværksselskab introducerede billige one-way-billetter på alle sine Europa-ruter.

One-way-konceptet har givet SAS over en million ekstra passagerer på Europa-ruterne.

Klar med ny fase
Nu er SAS klar til anden fase af offensiven, der ifølge koncerndirektør John Dueholm kommer til at bestå af en hel ny prisstruktur og en række nye tillægsprodukter, der skal give konkurrenterne baghjul.

»Hvis man synes, at one-way var banebrydende, så kan jeg love at fase to bliver markant mere banebrydende«, siger koncerndirektør John Dueholm til Ritzau.

/ritzau/

Få Politiken leveret alle julehelligdagene

Få Politiken leveret hver søndag i en måned + alle julehelligdagene. Du får 8 aviser for 99 kr.

Kom i gang med det samme

Annonce

Læs mere