0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Cybercity satser mere på bredbåndstelefoni

Internet-udbyderen Cybercity styrker tilbud om bredbåndstelefoni, så der bliver tale om gratis samtaler døgnet rundt. Selskabet vil have fat i fastnetkunderne.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Tele- og internetselskabet Cybercity styrker nu sit tre måneder gamle udspil inden for bredbåndstelefoni ved at udvide perioden med gratis samtaler til kunder på det faste telenet.

Hvor de gratis samtaler hidtil kun har været i kraft uden for almindelig kontortid, bliver det nu tilfældet døgnet rundt.

Samtidig fjerner Cybercity opkaldsafgiften. Udviklingschef Jesper Hansen, Cybercity, lægger ikke skjul på, at målet er at konkurrere effektivt med den traditionelle fastnettelefoni, som fortsat har det store flertal af kunderne.

»Vi har et produkt, som kan matche på kvalitet og tjenester med det, som vi som telekunder har haft historisk gennem mange år«, siger Jesper Hansen.

/ritzau/

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce

Læs mere