0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Tele 2 lader kunder afgøre klagesager

Teleselskabet Tele 2 opretter nu et kundepanel, der træffer afgørelse i stridsspørgsmål mellem selskabet og andre kunder. Tele 2 skal rette sig efter panelet.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Teleselskabet Tele 2 danner nu et kundepanel, hvor kunder, der er utilfredse med selskabets behandling af deres klager, kan henvende sig. Panelets afgørelser træffes uafhængigt af Tele 2 og offentliggøres på internettet i anonymiseret form.

Tele 2's kundepanel kan træffe afgørelser i sager om eksempelvis telefonregninger eller abonnementsaftaler, og selskabet forpligter sig til at rette sig efter afgørelserne.

»Det er i sidste ende kunderne, som kan fortælle, hvad vi kan gøre bedre. Derfor har vi valgt at etablere et uafhængigt panel, som kan afgøre sager om misforståelser eller uenighed mellem os og kunderne«, siger Thomas Nistrup, markedsdirektør i Tele 2.

/ritzau/

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce

Læs mere