0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Virksomheder kan spare millioner på telefoni.

Besparelserne opnås ved at samle al telefoni hos en operatør.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Danske virksomheder kan spare millioner på telefonregningerne, hvis de havde større overblik over behovet for telefoni. Det viser en undersøgelse, som analysefirmaet IDC Nordic har lavet og som bygger på interview med 107 danske virksomheder og teleoperatørerne på det danske marked.

Konklusionen er, at virksomhederne kan spare op til halvdelen af telefonregningen ved at samle aftaler om både fastnet og mobiltelefoni hos én operatør.

Det er specielt de store virksomheder, som har udstyret mange medarbejdere med en mobiltelefon, der kan spare på telefonudgifterne.

Undersøgelsen nævner flere eksempler på virksomheder, der har sparet på telefonregningen. Blandt dem er el-selskabet NESA, der sparer mere end en million kr. om året ved at samle al telefoni hos et selskab.

/ritzau/

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere