0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

LO ændrer sin mediepolitik

Lukker to af sine nyhedsbreve og starter et nyt.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

LO lukker to af sine nyhedsbreve, nemlig det landsdækkende nyhedsbrev Udspil samt LO Link, der er nyhedsbrev til amter og kommuner, for i stedet at satse på et nyt, landsdækkende ugebrev. Det ugentlige nyhedsbrev bliver et led i LO's fremtidige mediepolitik, der skal profilere hovedorganisationen i den offentlige debat efter dagbladet Aktuelts lukning i foråret.

Ugebrevet lanceres efter nytår, og det bliver et supplement til LO's investering på omkring 22 mio. kr. i den gratisomdelte avis metroXpress.

Den nye mediepolitik fremlægges tirsdag på LO's repræsentantskabsmøde i København.

Rrepræsentantskabet lægger linierne for hovedorganisationens arbejde i de kommende år, og ud over mediepolitikken skal de omkring 400 medlemmer bl.a. diskutere den offentlige sektor.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere