0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ny marketingdirektør for Berlingske Tidende

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Berlingske Tidende skal have ny marketingsdirektør. Det bliver den 35-årige Martin Delfer, der fra den 1. maj kommer til at betræde stillingen. Martin Delfer får ansvaret for strategisk at udvikle avisens læservendte markedsføringsaktiviteter over for abonnenter og løssalg samt ansvaret for at udvikle og implementere marketing- og analysestrategier i relation til annoncesalget.


Den nye marketingsdirektør kommer fra en stilling som direktør i Framfab International, og har tidligere været over Wessel & Wett, Magasin du Nord som marketingdirektør og i reklamebureauet Kunde & Co. som kontaktdirektør.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere