0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

NemID nedslider ansatte i Borgerservice

Dårlig oplæring og køer med utilfredse borgere med NemID-bøvl. Borgerservice landet over er i knæ, skriver Avisen.dk

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
JENS DRESLING
Foto: JENS DRESLING

Flere steder i landet er ventetiden i Borgerservice blevet længere på grund af problemer med NemID.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

De ansatte i Borgerservice-butikkerne landet over har fået mere end nok af NemID.

»Medarbejderne i Borgerservice har ikke fået kvalifikationerne til at kunne løse den her opgave. De skal se på, at borgerne møder frustrerede op, og går frustrererede herfra, fordi de ikke kan få hjælp«, siger Jonas Monrad Hansen fra kommunikations- og webafdelingen i Borgerservice i Københavns Kommune.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere