0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

PR-bureau forsøgte at påvirke DF med DSB-penge

En af Waterfronts opgave for DSB var angiveligt en »inddæmning af støtteparti«.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
PR foto/ Henrik Sørensen
Foto: PR foto/ Henrik Sørensen

Rystende. Dansk Folkepartis trafikordfører, Kim Christiansen, skulle formes lidt, så han var positivt stemt over for DSB. »Nonsens«, siger trafikordføreren, der er rystet over, at det tilsyneladende er den slags, skattekronerne bliver brugt til.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

PR-bureauet Waterfront har modtaget penge fra DSB og har blandt andet brugt dem på at forsøge at ændre Dansk Folkepartis holdning til DSB.

Målet var, ifølge interne mails, at flytte Dansk Folkeparti fra at være »modstander af DSB til aktiv medspiller«, afslører TV Avisen.

Den 2. november 2011 sendte Waterfronts direktør Lars Poulsen en mail med emnet 'DSB's kontraktforhold' til den nu suspenderede underdirektør i DSB Peter Nedergaard Nielsen.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere