0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Hvor hurtigt kan deleøkonomien få en person til Odense og tilbage?

Vi satte os for at finde ude af, hvor hurtigt GoMore kan bringe en person fra København til Odense og tilbage.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen

Farvelkram. Dorthe Olsen, 37, (th.) er uddannet sygeplejerske og arbejder som omvandrende konsulent, så hun tager ofte folk med i bilen via GoMore. Som i dag, hvor 27-årige Cyntia Ramos har købt et lift fra Odense.

Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Allerede inden den sorte Skoda Fabia triller ind i en af de optegnede båse, har rygtet om GoMore spredt sig på parkeringspladsen.

En lav, ung, lyshåret kvinde spørger et engelsktalende par, om de også skal med GoMore-bilen. Det skal de ikke, men drengen spørger, hvad det er for noget.

»Det er en samkørselsordning«, svarer den lyshårede kvinde på engelsk.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce