0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

215 klager udløser undersøgelse af Nykredits rådgivning

Spørgsmålet er, om Nykredit har glemt at fortælle kunderne, at deres bidragssatser bliver sat i vejret i det øjeblik, de skifter gamle Nykreditlån ud med nye i datterselskabet Totalkredit.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Mik Eskestad (arkiv)
Foto: Mik Eskestad (arkiv)

Nykredit. "Er der begået fejl, løser vi det", siger Michael Rasmussen, øverste chef i Nykredit.

Dansk økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Dansk økonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Forbrugerombudsmanden har nu modtaget mere end 200 klager fra vrede boligejere, der føler sig dårligt behandlet og elendigt rådgivet af realkreditkæmpen Nykredit.

Mere præcist har 215 kunder nu bedt ombudsmanden tage affære i protest mod Nykredits beslutning om at hæve de omstridte bidragssatser på kundernes boliglån.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu