0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

3 til vrede kunder: »Vi har set og forstået jeres kommentarer«

Efter timers tavshed erklærer 3, at teleselskabet overholder skattelovgivning.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Teleselskab. Kunderne har dagen igennem forladt teleselskabet 3. Nu kommer selskabet så med et svar til kunderne, mens journalisterne stadig ikke kan komme igennem til virksomheden.

Luxembourg-lækage
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Luxembourg-lækage
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Over 17 timer efter, at Politiken offentliggjorde historien om, at teleselskabet 3 har undgået at betale skat i Danmark, svarer firmaet nu sine mange vrede kunder på Facebook.

Politiken har siden torsdag forgæves forsøgt at få 3 til at forklare sin skattemodel via Luxembourg, og selskabet reagerer stadig ikke på avisens henvendelser.

Men i en besked på selskabets Facebookside til de mange kunder, der siden afsløringen har klaget over 3's skatteadfærd og opsagt deres abonnementer, skriver firmaet:

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden