0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Snapchat vil proppe annoncer ind i de unges 'stories'-univers

På Snapchat sender man beskeder, der forsvinder igen, så snart de er læst. Fremover vil der også blive postet reklamer på appen.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jae C. Hong/AP
Foto: Jae C. Hong/AP
Financial Times
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Financial Times
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

De mange millioner brugere af Snapchat vil inden længe se reklamer blandt beskederne. Appen Snapchat har eksisteret i tre år, men nu vil firmaet bag også gerne tjene penge på den.

»Folk kommer snart til at se de første reklamer på Snapchat«, kunne administrerende direktør i Snapchat Evan Spiegel fortælle tilhørere ved et Vanity Fair-arrangement i San Francisco.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere