0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Sociale medier kan blive tredje fase i it-revolutionen

Nu satser butikker på at øget salget ved at skabe følelsesmæssige bånd til deres kunder.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Dan Medhurst/Burberry
Foto: Dan Medhurst/Burberry

live. Det traditionsrige modehus Burberry har været tidligt ud for at engagere kunder på sociale medier. I oktober gik firmaet ud med en livedækning på Snapchat, da billederne af forårets mode blev taget.

Financial Times