0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Danske Bank vil genskabe kundetillid

En kundetilfredshedschef er et af flere tiltag, som Danske Bank lancerer for at vinde kundernes tillid tilbage.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Danske Bank lover blandt andet fremover at tage telefonen inden 30 sekunder, når kunderne ringer.

Privatøkonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Privatøkonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Danske Bank går i dag i luften med en ny hjemmeside, der præsenterer 23 initiativer, der skal gøre Danske Bank til en bedre bank. Det oplyser RB-Børsen.

Efter massiv kritik fra kunderne på hjemmesiden danskebank.dk/mening er bankens ledelse klar med sit svar på, hvordan Danske Bank bliver bedre. Initiativet hedder "Bedre Bank".

ritzau