0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Danske Bank: Vi har været arrogante

Direktør i banken blev deprimeret og irriteret over kunders kritik, før han indså, at banken har begået fejl.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Flere tusinde kunder har skrevet til Danske Bank og brokket sig, efter banken lancerede en sig din mening-kampagne. (Arkivfoto)

Privatøkonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Privatøkonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

I en hidtil uset grad lægger Danske Banks ledelse sig nu fladt ned og erkender, at banken har været for arrogant over for kunderne, skriver RB-Børsen.

Siden tidligt på sommeren har banken på sin hjemmeside åbnet for, at kunderne kunne sige deres mening om banken. Internt er det kommet som en stor overraskelse, hvor mange og hvor kritiske kundernes indlæg har været. Ord som grådig, fjern, uansvarlig og uigennemsigtig har været blandt kundernes reaktioner.

ritzau

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement