0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Slut med ungdomsdyrkelsen: Nu skal reklamerne tale til seniorerne

Den ældre del af befolkningen skal ikke overses som forbrugere, mener Dansk Industri.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Seniorsucces. Fitness.dk havde for tre år siden et samarbejde med Ældre Sagen, og siden er kæden gået efter seniorerne.

Privatøkonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Privatøkonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Danskere over 50 drikker oftere en kop kaffe eller en øl og bruger en større del af deres penge på mad end yngre danskere. Men produkter og reklamer henvender sig kun til unge og familier. Nu skal den rene ungdomsdyrkelse være slut, mener Dansk Industri.

Så snart fødselsdagskagen kræver mere end 50 lys, forsvinder man mere eller mindre fra reklamebureauernes og produktudviklernes radar som interessant købekraft.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Læs mere