Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Seniorsucces. Fitness.dk havde for tre år siden et samarbejde med Ældre Sagen, og siden er kæden gået efter seniorerne.

Seniorsucces. Fitness.dk havde for tre år siden et samarbejde med Ældre Sagen, og siden er kæden gået efter seniorerne.

Privatøkonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Slut med ungdomsdyrkelsen: Nu skal reklamerne tale til seniorerne

Den ældre del af befolkningen skal ikke overses som forbrugere, mener Dansk Industri.

Privatøkonomi
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Danskere over 50 drikker oftere en kop kaffe eller en øl og bruger en større del af deres penge på mad end yngre danskere. Men produkter og reklamer henvender sig kun til unge og familier. Nu skal den rene ungdomsdyrkelse være slut, mener Dansk Industri.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden