Elisabeth Berents har altid haft godt styr på pensionen. Og fulgt med i, om afkastet nu også har udviklet sig fornuftigt. Til gengæld har hun aldrig skænket det en tanke, hvor mange penge hun egentlig må betale i gebyrer og omkostninger for at lade banken eller pensionsselskabet forvalte hendes og familiens opsparede midler.
Derfor blev det lidt af en øjenåbner, da Forbrugerrådet Tænk for nylig bad hende tjekke sagen. For øvelsen viste ikke bare, at det har været en dyr fornøjelse. Den viste også, at det var svært overhovedet at finde de relevante oplysninger.
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.
Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.
Prøv Politiken nuEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her
Allerede abonnent? Log ind her