0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Storbank sælger flest lån i weekenden: »Der har folk tid til at tage beslutning«

Nykredit har netop fået en innovationspris for sit koncept, hvor kunderne via net og telefon kan holde møde med rådgiveren, når de selv har fri.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
SIMON FALS
Foto: SIMON FALS

HEJ. Kunderne kan face-time, chatte eller holde videomøde med rådgiveren, hvis de har lyst. De fleste nøjes dog med at tale med hende eller ham - her Christian Harly Sørensen - i telefonen.

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»Man skal være en god bordherre«, siger Bjørn Bøje Jensen om sine 190 medarbejdere i Nykredit Direkte - det digitale kundecenter i Nykredit-koncernen, der kan klare nøjagtig det samme som ude i filialerne.

Her foregår møderne om boligkøb, lån, forsikring og opsparing stadig med en personlig rådgiver. Men over telefon og computer fremfor face-to-face. Og det stiller særlige krav til de ansattes evne til hurtigt at skabe en god kontakt - ligesom til et middagsselskab:

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Læs mere