0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Virksomhederne vil fange dig med reklamer på Snapchat

Snapchat og andre sociale medier er ved at overtage Facebooks rolle som markedsføringskanal til de unge.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Mikkel Berg Pedersen (arkiv)
Foto: Mikkel Berg Pedersen (arkiv)

DRUKNET. Virksomheder drukner i reklamer på Facebook, mens de unge flytter til andre medier. Det får eksperter til at anbefale virksomheder at bruge flere sociale medier herunder Snapchat.

Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Virksomheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det er efterhånden alment kendt, at de helt unge søger væk fra Facebook eller bruger mindre tid på det ellers så populære medie.

Derfor kan det være svært for virksomheder at blive set af de unge under 25 år på Facebook.

LÆS OGSÅ

Løsningen er at markedsføre sig på flere sociale medier, mener Louise Svarre Refdahl, der blandt andet rådgiver virksomheder om sociale medier hos det kreative digitale mediebureau socialshare.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere